سبد خرید 0

فروشگاه اینترنتی آسا مارکینگ

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401 در ساعت 12 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه اینترنتی آسا مارکینگ :

 

فروشگاه آسا مارکینگ به منظور سهولت مشتریان و همکاران گرامی به صورت انلاین با سبد محصولی  بسیار قوی درخدمت مشتریان  عزیز می باشد .

بخش های مختلف فروشگاه اینترنتی آسا مارکینگ به شرح زیر می باشد :

 

1-    سیستم شماره گذاری پارتکس :

آسا مارکینگ به عنوان نماینده اینترنتی شرکت پارتکس  تمامی محصولات مربوط به پارتکس ، اعم از شماره سیم ، شماره کابل ، شماره تجهیزات ، و حروف سیم و لیبل و پرینتر چاپ شماره سیم T1000 را در سبد کالای خود قرار داده است

 

2-    سیستم شماره گذاری آسا :

برند اسا تحت اختیار شرکت اسا مارکینگ قرار دارد که به صورت شرکتی وگارانتی به منظور تعدیل قیمت شماره سیم و قیمت شماره کابل اقدام به واردات محصولات شماره گذاری با قیمت مناسب و کیفیت عالی  کرده است .

اسا مارکینگ محصولاتی مانند : شماره سیم های تیوبی آساشماره سیم حرارتی تیوبی اسا ، شماره کابل ، ریبون پرینتر های T1000 پارتکس  شماره سیم های شفاف  هولدر های استیل  تحت برند اسا 

3-    سیستم های هشدار دهنده ورما آلمان :

شرکت اسا مارکینگ نماینده فروش اینترنتی ورما آلمان تولید کننده انواع سیستم های هشدار دهنده – سیگنال تاور – چراغ های دکلی – چراغ های گردان و انواع بیزر ها و هورن ها می باشد

بعضی از مدل های پر فروش ورما به صورت فوری و مابقی طبق سفارش مشتری ارسال می گردد.

 

4-    پرینتر های شماره گذاری :

فروشگاه اینترنتی اسا مارکینگ طیف وسیعی از نیاز های مشتریان در صنعت برق را فراهم میکند.

اخیرا به دلیل سهولت برای  صرفه جویی در تایم و انرژی از شماره سیم های تیوبی و پرینتر های چاپ آنها استفاده می شود . فروشگاه اینترنتی آسا مارکینگ  تلاش در جلب نظر مشتریان با تمامی سلایق و کیفیت ها دارد

 

 

 

پرینتر چاپ شماره سیم T1000 پارتکس :

پرینتر پرومارک پارتکس با کیفیت ترین و بهترین کیفیت موجود در بازار است با گارنتی 6 ماه شرکت پارتکس و نرم افزار بسیار عالی پرومارک به فروش میرسد .  این پرینتر در پکیج های مختلف با اکسسوری های متفاوت فروش می رود . حالت پایه آن با یک جلسه اموزش شرکت پارتکس و گارانتی 6 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله میباشد

نرم افزار عالی پرومارک  -PROMARK T1000 نرم افزار بسیار قوی با استفاده بسیار روان و اسان در اختیار مشتریان قرار میگیرد – شرکت پارتکس در زمان خرید تمام مراحل نصب را به صورت جلسه و فیلم های ترجمه شده در خدمت مشتریان قرار میدهد.

پرومارک T1000 قابلیت چاپ روی شماره سیم های حرارتی و غیر حرارتی از سایز نیم تا 6 میلیمرت مربع را دارا میباشد برای سیم ها با سطح مقطع بالاتر از شمره سیم تیوبی استفاده میشود که با هولدر و بست کمربندی به کابل متصل می شود .

این پرینتر قابلیت چاپ روی لیبل های پشت چسبدار را هم دارد این لیبل های پشت چسبدار در سایز های 6 میلیمتر 9 میلیمتر و 12 میلیمتر موجود هستند .

حتی با این پرینتر میتوان روی لیل  های ضخیم تری هم چاپ کرد که پشت چسبدار هستند و مانند پانتو گراف برای در تابلو های برق و قطعات تابلو استفاده میشوند .

 

 

پرینتر شماره گذاری TP80:

 

این پرینتر از محصولات انحصاری فروشگاه آسا مارکینگ می باشد که نصبت به پرینتر قبلی قیمت مناسب تری دارد  قیمت پرینتر Tp80 با توجه به کارایی این پرینتر و مشابهت با پرومارک بسیار مناسب می باشد .

پرینتر Tp80 کلا مانند پرومارک T1000 روی شماره سیم ها با سطح مقطع 0.5 تا 6 میلیمتر مربع قابل استفاده هستند . و لیبل های 6-9-12 میلیمتر را پشتیبانی میکنند – مکانیزم کارکرد ان کاملا مشابه پرینتر t1000 است – این دو پرینتر از جهت نوع نرم افزار تفاوت هایی دارند و برای کسانیکه خرید پرینتر t1000 برایشان مقدور نیست بسیار گزینه مناسبی هستند .

 

ما در اینجا تنها به توضیح محصولات خاص و جدید فروشگاه آسا مارکینگ میپردازیم و در قیمت های بعدی و خبر های بعدی باقی محثولات را معرفی خواهیم کرد – همچنین میتوانید با عضویت در صفحه اینستا گرام شرکت آسا و یا وب سایت آسا مارکینگ از محصولات و جشنواره های فروش هر فصل آسا بهره مند شوید .

5-    شماره سیم تیوبی حرارتی و غیر حرارتی آسا مارکینگ :

محصول شاخص دیگر فروشگاه آسا مارکینگ شماره سیم تیوبی اسا است که جدیدا در دونوع شماره سیم حرارتی و غیر حرارتی به فروش میرسد . با بسته بندی شیک و عالی و شرکتی – با گرانتی تعویض و مرجوعی کالا در صورت عدم استفاده شرایط بسیار عالی را برای مشتریان فراهم نمیوده است .

این محصول با کیفیت بسیار بالا سعی در بکار گیری کیفیت استفاده شده در محصولات پارتکس را دارد و در مقابل باقی محصولاتی که به صورت فیک و تقلبی برای استفاده از پرینتر t1000 معرفی میگردد کیفیت بسیار عالی دارد . فروشگاه آسا مارکینک کیفیت شماره سیم های تیوبی و قیمت شماره سیم های تیوبی را تضمین می نماید .

 

6-    ریبون های پرینتر مکس و t1000 :

باز هم به منظور تکمیل سبد کالا فروشگاه آسا مارکینگ سعی در  تعدیل قیمت های خود با اضافه کردن ریبون های مخصوص پرینتر t1000  و پرینتر های قدیمی mk9  دارد . این ریبون ها با قیمت استثنایی و کیفیت عالی با بسته بندی و خولگرام آیا مارکینگ به فروش می رسد .

 

 

این ریبون ها قابل رقابت با مد های اصلی آن میباشد و همانطور که بار ها اشاره شد . آسا مارکینگ سعی در تامین کالا با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای پاسخگویی به تمام طیف مشتریان را دارد.

 

 

7-    لیبل های پشت چسبدار ASA :

محصول دیگری که بسیار پر فروش است و به تازگی به محصولات اسا اضافه شده است – لیبل پشت چسبدار آسا میباشد که با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا و چسب بسیار قوی در کنار محصولات پرفروش دیگر آسامارکینگ قرار گرفته است

این محصول در سه سایز 6میلیمتر -9 میلیمتر و 12 میلیمتر  و رنگ های زرد و سفید و نقره ای موجود میباشد .

 

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتری و اگاهی از جشنواره های آسا به وب سایت آسا مارکینگ www.asamarking و صفحه اینستاگرام آسا :@asamarking و  جهت کسب اطلاعات بیشتر در واتساپ 09056821525  با کارشناسان فروش این شرکت در تماس باشید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()